Search

【現金發放計劃.派錢1萬】被要求上繳$8000「孝敬父母」 子女不滿:點解有咁貪錢嘅屋企人- 晴報- 家庭- 熱話 - 晴報 Sky Post

golekrowo.blogspot.com

政府向18歲或以上市民派錢1萬元的「現金發放計劃」,竟然也可引發家庭糾紛!雖然不少市民仍未登記申請,而錢亦未到手,但有父母已向子女「約法三章」,要求上繳「中央」。有學生就指雙親要求上繳8,000元以「孝敬父母」,遂在網上大吐苦水:「點解我有啲咁貪錢嘅屋企人!」

Facebook專頁「名校 Secrets」昨日(22日)刊登一名學生的投稿,該名學生指出,政府派發的1萬元仍未到手,父母已急不及待講明部分款項要上繳「中央」,

「派都未派,我老豆(竇)同阿媽就想食埋我嗰一皮嘢(一萬元),話咩要孝敬佢哋,至少都要攞8,000蚊出嚟,話咩幫我儲定唔知咩。」

他續指,其實之前已發生過同類事件,之前其3,500元學生津貼亦被父母沒收,令他深感不滿,表示:「之前學生津貼嗰3,500領咗唔畀我都算,而家我嗰一皮嘢又想貪!」他又稱,如果不用「孝敬父母」的話,其實對於該1萬元的用途,自己亦有所盤算,

「其實我淨係想攞筆錢儲起,或到時去旅行。點解我有啲咁貪錢嘅屋企人?」

網民反應兩極:同情遭遇 VS 批評不懂事

網民對於此事反應兩極,有人同情樓主的遭遇,更提出各種「解決」方法,「18歲自己開銀行戶口儲錢,網上登記直入户口搞掂已可」、「每次問你就話『哎呀唔記得申請!今晚搞!』每次都扮唔記得,遲下過咗申請deadline 就話冇申請到」。

不過,亦有網民批評樓主不懂事,「其實你知唔知呢幾個月大家工作環境都好差?」、「其實住屋企食屋企仲唔使畀水電煤,攞少少出嚟幫補吓屋企好難咩?」、「日日供你食住使唔使用錢嘅,仲掛住去旅行,無端端你做過啲咩畀一皮嘢你呀?」、「我自己都分一半畀屋企,佢哋講到明話收入少咗,叫我畀啲幫屋企,咁我咪畀」。

另有網民認為,如果父母與子女好好說明原因,相信子女亦會上繳得心甘情願,「筆錢法律上係你嘅,大個咗有計劃自己決定點用好應該。父母真係有經濟需要就直接開口講。」、「講埋咩孝敬佢哋,搞到仔女覺得父母好貪心咁,孝敬要你開到口就唔係孝敬啦!咪直接講而家環境唔好,希望一齊出一分力儲起啲錢以防不時之需,仔女會明白㗎啦!」

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴

Let's block ads! (Why?)




June 23, 2020 at 01:10PM
https://ift.tt/3epMzVe

【現金發放計劃.派錢1萬】被要求上繳$8000「孝敬父母」 子女不滿:點解有咁貪錢嘅屋企人- 晴報- 家庭- 熱話 - 晴報 Sky Post

https://ift.tt/2CbUQh4


Bagikan Berita Ini

0 Response to "【現金發放計劃.派錢1萬】被要求上繳$8000「孝敬父母」 子女不滿:點解有咁貪錢嘅屋企人- 晴報- 家庭- 熱話 - 晴報 Sky Post"

Post a Comment

Powered by Blogger.